Alla inlägg under september 2010

Av Hannah - 10 september 2010 18:20

Ja..idag har vi varit till BM.. och hjärtat på killen slog fint :) Lät bra..


Och när jag var där skulle hon ta blodsockret på mig. Vi hade precis ätit innan. Och detta talade jag om för henne. Och när hon tog sockret var värdet för högt! Hon sa: Ja du hade precis ätit?!

ja svarade jag.

Hon frågade om jag druckit nån läsk till maten..

Ja en cola?! (till saken hör att jag inte druckit cola alls nästan under grav, har ju som levt på bubbelvatten med citron smak).

Tanten fick ett utbrott!! Helt vild. Det var minsann INTE BRA! Och sen kom den ena efter de andra! Banan och vindruvor skulle jag inte äta... hålla mig borta från socker! bla bla bla..


Nu tror ni säkert att jag frossar??!!

Och svaret är NEJ!

Dom som är och har varit i min närhet under grav VET att jag INTE äter mycket onyttigt! Betydligt mindre än innan!!!

Så nu ska jag in på en glukos bel. nästa torsdag... klart att de är bra o kolla upp! Men jag tycker kärringen kunde besparat mig en massa nojigheter och bett mig komma in på måndag igen för ett nytt prov! JAg hade ju för fan colasmaken i munnen ännu!!!! Åhh... lesss....

Sen är hon en sån som bara nänmer de dåliga! Aldrig nått bra. Känner mig som SKIT!! Känns som att jag misshandlar den lille i mig.. Jävla kärring!!!!


Så de blir mörkt bröd och vatten för mig..för det var de enda hon nämnde som var bra att äta.


Idag är ingen bra dag.. Tur att lillen därinne får mig att le lite mellan varven när han ger mig en kärleksfull spark. Och tur jag har en karl som ser när de är mindre bra... pussar och kramar precis när det behövs som mest!

Älskar dig!


Ovido - Quiz & Flashcards