Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Hannah - 2 juli 2010 10:29

Jahaaa...kanske ska skriva nån rad här då....


Har varit och lämnat Alma till Vet idag....det är hennes öga som spökar....IGEN! Så nu är det banne mig bara att de blir bra! Vi borde fankenimej få op,en gratis! Eftersom att dom tydligt misslyckades med den förra!! :/ Men men....

Så penningpungen lär bli T O M idag :S

Nåja....bara mitt älskade lilla gullefjun slipper ha ont och en massa tjorv med ögat hela tiden.


Annars händer det en massa hela tiden....en del som jag inte tänker ta här..

Men några saker jag kan berätta är att Syrran o ungarna är i byn...och kommer till oss nån dag till veckan. Sen på Tisdag kommer syrran med ungarna från Finland :D DE SKA BLI SÅÅÅÅ SKOJ!!!!!!

Har inte träffat dom på...ja...nu är de ganska länge sen igen! Men då ska vi har MYYYS allihop! Så det blir fullt hus här :P

Hoppas på JÄTTE KANON VÄDER så vi kan hitta på en massa kuliga saker :))


Nu ska jag nog fixa mig nått att äta.....kanske vila en stund...känner fortfarande av huvudvärken sen igår :/ Sen i em åker jag för att hämta hem mitt älskade troll igen!!   


Holabalooo allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards