Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Hannah - 7 juli 2010 22:32

Släppte vi "BOMBEN" ;) Att vi i Januari faktiskt ska bli en till i våran familj :)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva....när jag fantiserat om denna dag så hade jag massor att säga....nu är jag bara så LYCKLIG, så jag tror jag svalt tungan :P


Vi är iaf OTROLIGT lyckliga!!

Vi pratar ofta om det...men det slutar med att vi bara sitter och fånstirrar på varann..ler och låter, Jahaaa, hohh, ja fy fan, fattaru??, hehh, undra, kanske, näe, ja...... Hahah :))


Efter allt så känns det underbart att vi står här tillsammans idag :)

Nu äntligen har den dagen vi alltid pratat om kommit :P


Krille är NOJIG!! :)) Jag får knappt röra mig! Eller ska jag vara helt ärlig så sa han faktiskt att jag inte får det! :)) Haha!! Toker ;)

Han är så fin.....stryker på magen, hjälper mig när jag mår illa, fixar och donar, påminner mig om saker jag glömmer, tröstar mig när hormonerna spelar mig spratt, kramar mig och säger att jag är finast i världen när jag känner mig ännu fetare än vanligt...... ja...han är helt underbar!!    


Och som jag sa..... lyckan går inte att beskriva!!


Annars mår jag....sådär :/

Rätt illa...allt som oftast..... illamåendet tog faktiskt en vändning mot det sämre förra veckan....

Sen är jag TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!! Hela tiden...och vilar jag inte på dagen får jag världens huvudvärk!!

Men inget sug efter nått spec iaf...snarare mindre sug på allt egentligen :-o Hoppas verkligen att det håller i sig :P

Sen lite mindre trevliga grejer som jag inte kanske vill ta upp här...men ni tjejer som fått barn kan ju kanske tänka er............... HOFF!! INGEN LEK!!!!


Nåjaaa....nu ska jag krypa under täcket!! Full rulle imorrn med :)


Hare!


Ovido - Quiz & Flashcards