Alla inlägg under oktober 2007

Av Hannah - 10 oktober 2007 16:11

Herregudhh!! Kan någon komma med några bra och enkla tips?!?!?! Det var ju AP SVÅRT! Och ännu mer pressad blev man ju när man VERKLIGEN vill ha jobbet:-O Blev efter många om och men nöjd med min ansökan...så jag hoppas att dom anser att jag är det dom behöver/söker. Kan ju inte göra mer nu än att invänta svar. Hohh..pirrigt värre! Tänk om både ja o stumpan skulle få jobb:-) Fan, det skulle inte kunna bli bättre!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS:-S Nu måste ja laga lite mat...är helt slut i knoppen efter en dag som denna:-)


Hej hopp gummi......resten kan ni lista ut själv:-> hmmmmh.

Av Hannah - 9 oktober 2007 22:39

Eehmm...Sidan verkar helt ok...har tom lyckats sätta in en bild på mig själv:-D haha!


Min dag har varit lika meningslös som alla andra dagar:-O Vaknade rätt tidigt...Duschade, iväg t min jyra vän PS som jag väljer att kalla henne då...eftersom att det verkar vara nån sorts blogg förkortning på alla ens vänner..de där me första bokstaven:-D haha! Jyra lite..Ut med hundarna på en promenad, vilket resulterade i K-A-T-T-A-S-T-R-O-F (som en viss person skulle ha sagt) :-D sen brassa iväg till min lika arbetslösa kära vän:-)...M, drack kaffe fikade lite. Köpte nå muffins på ICA:-/ Lite halv torra tyckte ja. Typ tiger muffins. Men den gula smeten skalades bara av den bruna! Tur för mig för den gula var likaså äcklig:-(


Sen bar de av hem laga korv soppa.....vilket jag ALDRIG mer ska göra!! För det slutade också i K-A-T-T-A-S-T-R-O-F...När jag väl lagat färdigt soppan så kom K hem...hade dukat och gjort mysigt. Gick till spisen började sleva upp soppan i tallriken...och vad händer?!? Tallriken vickar. Så....soppan far över min hand, jag får panik, och försöker balancera alltihop...och vad händer då?!!? Då far ju soppan över allt!! Över BÅDA händerna....AJAJAJAJAAAAJ!!!! Så nu sitter ja här och har ont ont ont i mina händer...knubbiga är dom av all soppa:-( Fyyyy...


Nepp om man kanske skulle ge sig ut med hundarna och en cancerpinne i mungipan.....bra kombination de där:-O ?!? It´s a BIG NO NO!! Ja vet:'-(

Av Hannah - 9 oktober 2007 14:24

Jahapp....då var man som alla andra igen då:-O Få se om den här sidan är bättre än bajs helgon?!? ahaha... Ska försöka hålla er uderrättade om min tragiska arbetslösa tillvaro...

Tjao**

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards