Alla inlägg den 12 december 2007

Av Hannah - 12 december 2007 09:38

Haha...de ni!! Jag och Eva har värsta planen:-) Hoppas bara att det blir bra! Mitt i allt så slutar de som succé!! HOPPAS:->


Annars händer inte så mycket.

Var till Reijo och Eva igår...käkade middag och mös med favvo Ida:-) Fick ett foto på henne också! FAN VA SÖT:-D


Fick höra nått om att det tydligen är folk som snackar skit om dom här i byn?!! >:-(  Det som har blivit sagt finns ingen som helst sanning i! Utan det låter snarare som att ni snackat skit om er själva. Hur kan man säga såna saker om någon?? Jag kan inte riktigt förstå...och speciellt inte när man inte känner dom. OCH, "man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus". Känns det igen kanske?


Har drömt om Ami inatt också. Och vi PUSSADES:-D Ahhh...så härligt:-> Men efter att vi gjort de blev han lixom lite äcklig...han hade MASSOR av snor i näsan!! haha.. och så hade han värsta äckliga håret. Så det var en besvikelse trots allt.


I mitt huvve precis nu:                Först så.

                                                  
  Sen SÅ.

                                                  
  Sen NEJ.

                                                  
  Sen Sådär.

                                                  
  Sen Ingenting.


Vad har jag missat?? Uhmmm..ganska mycket tror ja.


Over and Out.

Ovido - Quiz & Flashcards