Alla inlägg den 25 december 2007

Av Hannah - 25 december 2007 17:59

Jag gör verkligen det!!!! Att man ska tvingas ha ett sånt jävla SKIT JOBB!! Det finns fan iget värre!

Alltså jag är verkligen SKIT SUR! Det slår ta mig fan aldrig fel!!! Sen när man är ledig, då är det inte en jävel som vill hitta på nått!! Inte ens pojkvännen! Och det är så jävla satans STÖRANDE!! Lika jävla bra å gräva ner sig, för det kan ju fan inte bli bättre än såhär.


So long SUCKERS!

Av Hannah - 25 december 2007 10:12

Då var julen över då:-) D går som fort...


Syrran ringde och väkte mig precis när jag höll på att bygga mitt hus:-/ STÖRANDE!!!

Sen var det nått med tomtgränser, buskar eller staket som kom upp i en diskussion....

Och så var jag rappareX-D Kom in i ett rum där dom skulle ge mig ett skivkontrakt....men det fula var ju att jag hade bara sjukat mig igenom hela min karriär!!!!!!!:-D Men jag gled in där och sa: Häo a you do´n!

Haha...presic så sa ja! FULT:-D


Men men.....ist för att slutfölja min karriär och mitt hus-bygge...så fick jag gå och duscha ist....inte riktigt lika kul:-<


Nåja bäst å fa hem till mor och invänta syrran och Patrik:-) och kotten;-)


Hejs*

Ovido - Quiz & Flashcards