Alla inlägg den 18 december 2007

Av Hannah - 18 december 2007 14:17

Det är med STOR sorg i mitt hjärna och min själ jag tagit detta beslut min älskade.


Imorgon kl 10.45....Tänds en ny stjärna på himlen...Jag sänder en ängel åter dit den hör hemma...I det vackraste blå, för att finnas i all oändlighet, tills vi mötts igen. Den ängeln är min älskade Tyson<3


Så mycket fint du tillfört i mitt liv.

Alla fina stunder vi fick tillsammans.

Almas kära.

Jag tackar för den tiden jag fick leda dig i ditt liv och visa dig vägen till det goda.

Nu får du bli min ledstjärna i himlen, och visa mig vägen.


Jag älskar dig gubben. Du kommer för evigt vara saknad.

Din matte, din husse och Alma...din käraste<3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Sov gott min prins <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Hannah - 18 december 2007 06:02

Verkar som att det händer grejjer i byn:-O Va är de för kläppar den här gången?...nåja...dom har ju en tendens att åka dit hur som helst iaf.


Själv är man uppe med tuppen.....ska och jobba. Men ett ganska soft pass, 7-13.


Krille ska ringa veterinären idag.....så få se om det blir idag eller???

JAG KOMMER DÖÖÖÖÖ!!!! Fy fan. Man kommer ju vara som ett vrak...så är det ju bara. Fan oxå. Vilket jävla skit!!


Startade Opeln igår...den har ju inte varit igång på typ nån vecka igen...men jäklar va det är krut i den bilen:-D hahahahaaa!! Hon starta dirr ja vred på nyckeln:-) Hon är fin hon...min Opel:-D !!!!!!!


Fan, känner att jag har ont i nacken igen...Uhmmmm. Vad är det som gör det?? Måste ju nästan vara min kudde...SKIT KUDDE!


Nåja..... nu ska jag dra. Heippa...

Ovido - Quiz & Flashcards