Alla inlägg den 30 december 2007

Av Hannah - 30 december 2007 17:02

Det var ju kul........hm. Det kanske är bra det då?!..


Jahapp då är det nyår imorrn... Och vad händer då?? Har fan ingen aning!! Har inte hört nå planer alls...varför är det alltid såhär på nyår...det blir lixom en panik artad plan sekunderna före..haha. Men jag kan då ha gott samvete iaf...Jag stod för FET FESTEN förra året så det ger ju mig rätt att slippa den delen:-) För FET FEST var det! Över 60 pers i lägenheten!!!!! Och alla var lika svinaktiga och snuskiga....så fatta och förstå att Hannah fick städa dagen efter!! Och inte hade man någon hjälp av karln heller! NÄ...för han var ju BAKIS..HAHH!! Som att inte jag var det då...då fick jag vara rejält SUR!!!!


Nåja...vi får väl se vad som händer...


Gott Nytt år på er allihop som jag tycker om:-*


Hejs

Ovido - Quiz & Flashcards