Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Jaha

Av Hannah - 17 mars 2009 10:22

Har inte sovit en blund inatt.

Fick ont i magen...och sen fick jag. SÅ JÄVLA ONT I MAGEN!!!:-O

De gjorde så ont så benen bomnade bort. (har aldrig varit med om de). Misstänkte magsjuka...Hoppade in i duschen mitt i natten och hoppades på att de skulle gå över, med tanke på att jag skulle jobba idag...men nä.. På morgonsidan fick jag sova kanske en timme...vaknade av att jag hade världens frossa och ont i huden som man får när man har feber...men faber hade jag inte....bara frossa, ömmande mage och helt jävla slut i kroppen...

Fick ringa och säga att jag inte kunde komma...hatar att göra de...nå de har ju inte hänt mer än två gånger i mit liv tror jag.... Men jag har så svårt för de...

Men, de är ju inget att göra åt...tror inte att dom blitt så glada om jag kommit och varit i detta tillstånd... Och eventuellt smittat resten av gänget...


sen var de ju bra att dehär kom nu...så om de nu är nån magsjuka eller likn, så hinner jag ju tillfriskna iaf innan resan...och krille behöver vi nog inte oroa oss för, för han jobbar ju så mycket..så han är ju inte hemma:)


Nu ska jag häva i mig lite soppa...gör ont i magen för att den är så tom.


Hej då allesammans.



 
 
Ingen bild

mamma

17 mars 2009 15:50

Kanske på tiden att gå till doktorn ;-)???
Kram

 
Ingen bild

T.J

17 mars 2009 20:07

Äiti on oikeassa,hopihopi Hannah tutkimuksiin...

 
hilda

hilda

18 mars 2009 20:56

hahah! Jag hann fan få rejält med panik:)

http://hilda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards