Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Hej hej sverige!!

Av Hannah - 29 mars 2009 15:15

Jahaaaa....joda vi ar i thailand nu och det ar UNDERBART!!

Har farit runt som galningar...overallt kanns de som!

Trevliga manniskor och fint vader. Har haft lite regn men inte SA mycket iaf.

Och de ar ratt skont de ocksa. De kan bli lite varmt annars.

Idag har vi varit och rantat pa ett kopcentrum//handlt lite. Kopte ett par JATTE fina skor. 200 kr....och dom ar SUPER!!

Matat en elefant med bananer.

{kt runt med moppen...och ni vet ju hur Krille ar...han har ju farit runt som en galning efter alla sma vagar! Haha....men utan moppen sa hade vi inte hittat till alla dessa underbara stallen!

Fotat massor...

Nu ska jag testa o se om man kommer in pa msn...tjao..kommer kanske med mer ngn annan dag! Men i ovrigt ar allt KANON!! Vi kommer nog inte hem natt mer..hehh.

Puss till alla mina nara och kara!!


Kom hit och ta en bars vettja...hihi.. pUss!

 
 
Catja

Catja

29 mars 2009 17:03

åååh! Ha det så härligt nu! Faaaan va avis ja e! :) Men du dåre du är som säger att ni inte kommer komma mer!!! Nu kommer ju planet krascha eller nått sånt!!! TOKA! Puss puss ha så kul!

http://Nojjigmammablogg.se

 
Ingen bild

mamma

29 mars 2009 19:13

Åh, vad glad jag blev när jag såg att du skrivit på bloggen :-) Har varit inne varje dag o kollat... Ha det så underbart, o ni skulle bara våga stanna där;-) Vi saknar er... Tusen pussar o kramar från mamma/svärmor

 
Ingen bild

Stina & Tindra

30 mars 2009 08:56

Fy vad bra ni verkar ha de!!! Här SNÖADE de hela jäkla dan igår.. Tindra vill ju också rida på en elefant säger hon.. haha ta med en i resväskan när ni kommer hem!!

 
Ingen bild

Mona

31 mars 2009 12:22

Heeeej!!
Alma mår bara bra! Hälsa min son att bilarna snöat över:)
Gotta er i värmen nu o sköt om er !!
Puss o kram

 
Ingen bild

Stina

8 april 2009 17:52

Johoo!! Ikväll kommer ni hem:))
Vi har saknat er.. Men Roger har saknat Krille mest:) Han har ringt mej idag å frågat varför ni inte har kommit hem:) Han trodde att ni kom igår:) haha fick ett gott skratt åt han! Det lät som vanligt.. ööhh ööhh ööhh, ssskulle dom int komma igår??!!!
hihi sen sa han..

jaja då vet jag..
he he he he hej!! KLICK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards