Alla inlägg under mars 2009

Av Hannah - 6 mars 2009 15:25

Jepp... Ikväll är de lule som gäller....Terran fyller ju 23 så de blir den årliga festen:) KUL!

Rädd för att bli bakis imorrn dock...vet inte va de är för kärring fasoner som slagit in i mig! Men man får ju sota för att ha kul....de är väl så....:/


Söndag blir de jobb....spännande..lite nervöst nästan...länge sen man var där...och så är jag ju själv:O

Men hår nog bra:)


HEJ HEJ!

Av Hannah - 5 mars 2009 18:10

Menar du, Efter regn kommer solsken??!;) Kram

Av Hannah - 5 mars 2009 14:28

I Kalix där jag var i sommar:) Ska bli så ROLIGT!!


Om de nu inte sker några ändringar så har jag fram tom Augusti iaf...sen får vi se om de fortsätter:) *hoppas*:)


De borde ju vara min tur nu:D Haha....få någon ording på tillvaron!!

Konstigt kommer de kännas att ha ett jobb att gå till! Men så ROLIGT!


Tar väl någon vecka innan man kommer in i allt igen. Men de går nog rätt fort iaf:)

Är ju så himla bra folk där...så dom fixar nog att jag är lite förvirrad till en början:)


Heej och Hååå.....nu ska här jobbas;)


Annars har jag storstädat läggan och varit ut med vovven..nu väntar jag på att min karl ska komma hem...Alma håller på att kissa ner sig av förväntan:) Lill tjorven.


Hörs!! Tjao.

Av Hannah - 5 mars 2009 10:34

Jag har fått jobb!

Seg

Av Hannah - 1 mars 2009 19:19

Luleå idag...


Handlat mat och diverse saker...


Ont i skallen...


Trött.


Såååååå....de var de.


Tror att min blogg ryker.....har aldrig nått vettigt  att skriva iaf så.


Ovido - Quiz & Flashcards