Alla inlägg den 18 april 2009

Av Hannah - 18 april 2009 20:20

Guuuuh hur hur tråkigt jag har!! :C UÄKK!


Skrattat som tusiken när jag var t morsan för ett tag sen:D haha....de var så fult....


Jag lyckas ALLTID skämma ut mig!! Skulle så gärna berätta detta....men vet inte om jag vågar....hmm....Nä de gör jag inte!! Mohahahahaa!!


Så lurigt väder...man kollar ut och blir glad i hågen och tänkter att idag jäklar blir de sommar.... men när man sticker ut näsan blir den köldskadad!

Vaffan Moder Natur??!


JOJUSST!! Har lagat en fågel idag:) (tror ja iaf)

 Kom hem från jobbet....

Tar vovven och går ut på en promenad.

Känner efter att de faktiskt är RIKTIGT KALLT! Så jag bestämmer mig för att gå hem närmsta väg.... (SOM TUR VAR)!

För mitt där de är.... Helt ensam och övergiven...på den STORA skolgården....sitten den...En liten liten sparv, helt ensam och övergiven:(


Förstår direkt att något inte är som de ska...Knyter fast monstret och går fram till den lille...den blir inte ens rädd eller förvånad när jag kommer krypandes... den bara tittar.

Lyfter upp den...och kollar benen....och mycket riktigt...ena benet är helt ihopvikt med knuten näve..(nu när jag tänker efter kanske den var rädd iaf). hehh...

Lugnar ner den lille och lättar på tårna... och böjer benet upp och ner...då sprätter de till...och lill pippin kan stå på båda benen:D JÄÄH!!

Sen tog jag den till mamma....satte den vid fågelbordet..och då flyger den iväg:')


Lite stolt är jag ju;P


Nog med historier för idag..



Ovido - Quiz & Flashcards