Alla inlägg den 28 april 2009

Av Hannah - 28 april 2009 15:42

NU ÄR JAG FÖRBANNAT LESS PÅ ATT VARA SJUK!

JAG SKA BLI FRISK NU, NU NUNUNUNUNUNUNUUUUUUUU!

OM INTE DU FÖRBANNADE ÄCKELJÄVEL SOM SLÅR I MIN SKALLE ÄR BORTA IMORGON OCH TAR HAN ÄCKLIGA FEBER MED DIG SÅ KOMMER JAG.....HÄLLA I MIG EN LÅDA..IPREEEN!! HAHH....VAD SÄGER NI NU DÅ?

VAR SKA NI DÅ TA VÄGEN??!

JAG ÄR RIKTIGT SUR.

OCH JAG ÄR RIKTIGT TRÖTT PÅ ER NU.

NU LÄMNAR NI MIG. GENASSSST!!


JAG GÅR TILL EN MEDICINMAN, ELLER NÅN HOKUS POKUS GUBBE SOM FÖRGÖR ER!

LÄMNA MIG FRIVILLIGT SÅ SKA JAG VAR SNÄLL!


MEN IMORGON SKA NI VARA ETT MINNE BLOTT!!

HÖR NI VAD JAG SÄGER!!!!??!?!?!!!!

ETT MIIIIINNNNEEEEE BBBBLLLLOOOOTTT!!


AAAAAAAAHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRAAAAAAAAA!


(i detta inlägg kan ni föreställa er mig SKRIKA, FÖR ALLT VAD HALSEN TÅL).

Av Hannah - 28 april 2009 08:55

Jepp. Då var tävlingen avgjord....

Stina klev som vinnare ur denna lek...;D


Känner mig bättre idag...men vågar inte hoppas för mycket...vi såg ju hur de gick igår...


Hade 38 och någonting morgontemp...tog ipren och den gick ner...

Kände mig hyffsat bra på dagen...

Lite senare kände jag att febern börjat smyga sig på..

Kollade tempen och hade då 38... (inte IGEN, tänkte jag).

Tog ipren....

Ca en, en och en halv timme senare när jag tar tempen så har den höjts igen....till 38.7

Så, så blev de med de...


Så ja vågar inte bli glad ännu... hehh.

Av Hannah - 28 april 2009 08:01

Om de nu är Dengue, men dom misstänker väl fortfarande de.... Dom tog ju mer exakta prover igår..och dom svaren har jag inte fått ännu.


Var tvungen att kolla på bilden på denguetrollet som jag satte in igår....och gissa vad jag såg!!

Om vi säger såhär.....

CATJA OCH STINA, KOLLA IN FILLAN!!!!


Jag har en uppgift åt er två:D


"Gissa Frillan"?!....


hehehh...


The game can begin!


Startskott--------> PPAANG!!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards