Alla inlägg den 29 april 2009

Av Hannah - 29 april 2009 21:57

Såg Gey´s (mohahahahaha! LITE fult stavfel) Grey´s....

So sad:'(


NU ska jag glo lite på fråga Olle:P

Haha, de kan vara rätt kul ibland...


Ikväll var en sån kväll då jag kom på hur OTROLIGT lyckligt lottad jag är...att jag lever med den man jag lever med.

Fick sån otrolig abstinens, så jag fick knopa ihop ett sånt dära mess ni vet....och de var uppskattat:) <3

Kommer aldrig släppa taget om honom....Ledsen brudar;)


Nu dra... Hej

Av Hannah - 29 april 2009 16:33

Hahaha!! Tro de eller ej...men de är min första feberfria dag idag:D

De onda inlägget igår funkade nog trots allt! Hehh....


Som de känns nu så ska jag väl förbli feberfri oxå:D HÄRLIGT!!

Så jag har siktat in mig på att kunna jobba Lördag och Söndag...


Hoppas nu att detta håller!


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards