Alla inlägg den 27 april 2009

Av Hannah - 27 april 2009 17:20


Jahaa hörrni.... jag vet!! De är ingen vacker syn...men prova själv ha denna fasansfulla sjuka!! Såhär ser man ut efter 6 dagar...AND IT KEEPS ON GOING!

Observera att nu var jag "snygg" i håret jämfört med vad jag varit!!



Av Hannah - 27 april 2009 06:52

Ska jag iväg till infektionskliniken på sunderbyn och ta lite prover...

Får väl se vad dom säger...

Vet inte om jag skrev nått igår men dom misstänker att jag har fått denguefeber (tror de hette nått sånt).

Snacka om tur man har då...

De sprids genom mygg.


Första gången jag åker utomlands!

Jag fick kanske 4 myggbett! Och EN av dom ver en dengue mygga. AAH.

Nästan så man måste skratta lite.


Och de smittar inte från människa till människa... Så ni som träffat mig behöver inte vara oroliga att ni blitt smittade eller nått sånt:)


Kände mig relativt feberfri på morgonen när jag vaknade... men de visade sig att jag nog börjat vänja mig vid denna feber.... 38.6 hade jag...så de blev att gå och lägga sig på soffan och knapra ipren. Så nu har jag fått ner den igen då.

Men skallebanket!! Hojja...jag önskar den inte till min värsta fiende.


Mu känner jag att ja stirrat för länge in i denna skärm. Måste vila en stund innan vi ska åka..


Men då vet ni iaf lite om vad jag kanske har:I

Känns som att någon är och ristar med ett rakblad i skallen.

Ovido - Quiz & Flashcards