Alla inlägg den 14 april 2010

Av Hannah - 14 april 2010 16:46

Har varit till byn en sväng idag..eller jag är ännu var här...

Känner dock att jag håller på att bli sjuk! Jävla......apa!

Tror tillockmed att jag har feber... va??! Va dumt!


Väntar bara på att tina ska komma med bussen, då ska jag plocka upp henne åsså åker vi till Bälinge...brorsan kommer senare ikv o hämtar henne åsså klipper ja hnm på samma gång.


Nå men då har ni fått lite onödigt vetande!!


Men vill ni veta en till sak??!


HUR KÄNNER MAN SKILLNAD PÅ ETT KÖNS HÅR OCH ETT (kanske krulligt) huvudhår?

JO! Dorrar det mellan fingrarna när man snurrar på de så är de ett sk pjub! För dom håren är trekantiga! Medans de andra håret är runt!


Och NÄE, jag har inte suttit och snurrat på mitt kruss hår och kommit fram till detta....utan jag har hört detta av en sex och samlevnadsexpert   

Ovido - Quiz & Flashcards