Alla inlägg den 25 april 2010

Av Hannah - 25 april 2010 22:17

Såna här dagar är jag så oerhört glad att jag har min andra hälft!! Vad skulle jag göra utan honom??!


Finns inget i världen som kan inbringa sån trygghetskänsla inom mig som min K!

Du är guld mitt   .



Sen till en annan sak... ÄNNU en gång så är de nån av K,s vänner som sagt nått om något jag skrivit på fb...

Och denna gång startade faktiskt de ett bråk, utan några som helst grunder, über jobbigt! Eftersom att denna någon var smart nog o få det att låta JÄTTE hemskt!!

Men när jag visat och förklarat för K hur de egentligen var så fattade ju han oxå att de inte var nått att sura över..

Så nu skulle jag verkligen uppskatta om ni håller era käftar stängda. Och om inte de så se då förfan till o säga EXAKT som det var.

Och är ni så jävla dumma så ni tror att jag skulle skriva nått hemligt på FB??!!!!!!!!??!?!?!?!?!!!!?!?!?!?

Av Hannah - 25 april 2010 09:40

PILUTTA DIG!


Hade skoj igår...

Blev lite trött när jag kom hem, men annars var de bra.


Vann pilkastningen igår.... och grabbarna skyllde givetvis på att ja inte hade så mycke till motstånd...kunde dom inte bara sagt att ja var bäst? ;P





Ovido - Quiz & Flashcards