Alla inlägg den 21 april 2010

Av Hannah - 21 april 2010 08:11

Måste bara säga detta också!! Kom för FANKEN ihåg att R Ö S T A i höst !!! Men ska ni rösta blått kan ni glömma bort de..de gör inget!!


RÖTT RÖTT RÖTT RÖTT RÖTT RÖTT RÖTT!!!

Får jag höra att nån inte röstat....kommer jag ge denne en FET smäll   


"HATAR" såna som inte röstar!!!!!!!! Fattar dom inte att de är viktigt??!

Hoj...retards.

Av Hannah - 21 april 2010 08:00

Är ännu inte som den ska men den har blitt bättre..


Var o lämnade in bilen...så nu är de bara vänta o se om den kommer därifrån som en frisk bil igen?


Vaknade av nått jätte härligt imorse!


Vill ni veta va de var??!! :P


Jo, ungefär 50 mjuka pussar rätt på munnen av min käraste! De var HUR mysigt som helst!!! Sen några fina ord....aaah.... älskar hnm så mkt!


Idag kommer nog Louise och hälsar på!! Vet ni hur skoj de ska bli?!! Har inte träffat henne på flera år! Vi gick på d&d tillsammans...

Och sen dess har vi haft lite sporadisk kontakt.... men hur sällan de än har varit så har man alltid vetat att hon finns där! Älskar sån vänskap!

För jag är inte den som hör av mig VARJE dag...eller ens varje månad ibland.... jag tycker om att vara själv..och är oftast de....

Men såklart tycker ja om att umgås med mina vänner oxå..men jag vill inte ha såna man måste känna sig tvingad att höra av sig till! Utan man ska kunna ha sitt liv också... ähh...tjorvigt dedär blev!


Nåja..en stor puss till mina kära!



Ovido - Quiz & Flashcards