Alla inlägg den 29 april 2010

Av Hannah - 29 april 2010 18:06

Idag blev de Leos... Pigan var där med sin dagmamma...eller de var flera dagmammor :)) Dom hade åkt tåg från Gve till lule, åsså var dom på leos hela dan..åsså tåg hem sen igen :)


Och inte kunde jag veta att hon var så nära utan att fara dit o snosa!!

MEN TROR NI HON BLEV GLAD??!!! Hon blev ÖVERLYCKLIG!! Ni kan ju tro att de värmde mitt mostershjärta nått OTROLIGT!   


Så idag har jag varit där hela dan och lekt :P

Kändes HEMSKT att lämna henne där sen :))

Redan när jag kom började hon vinka till dom andra och tog mig i handen! Hon skulle ju HEM med moster :P

Men tillslut samlade jag mod och begav mig hem :(

Men tror jag åker till Gve på måndag! Då får jag ju snosa HUR MYCKE JAG VILL!!!


Annars har vi handlat, bytt däck på Opeln...........ja..har inte kunnit med så mycket mer intressant :P


Ska iväg till Jonas o Hannah lite senare.


Och imorrn blir de hem till dom igen med M&M... de blir grill middag o lite party!

Ser fram emot de :)

Tänk om jag kanske kan ha mina nya klackar??! Lite onödigt....men jag vill ju använda dom :D


Nu blir de en rök åsså klippa min man!


Ha de gott och hoppas ni får en trevlig valborg!!     

Ovido - Quiz & Flashcards