Direktlänk till inlägg 3 december 2007

Aaahh Men Guuuh!!

Av Hannah - 3 december 2007 22:17

DUUUUHH!!!! Va fan tror du??!!


Du....JA precis DU!! Du tänker säkert att: Menar hon mig?! Och JA jag menar DIG!! Du vet vad ja tänker på:) Haha...Skulle vara kul och veta hur många som känner sig träffade:)


Konstigt hur vissa saker kan bli. Eller hur?!?

Men man önskar ibland att man kunde höra va andra tänker. För då känns de ibland som att man känner på sig va dom tänker, men sen kan dom säga eller göra nått så de visar sig att man hade egentligen ingen aning. Skumt de där:)


Sen en till sak... Hur bra vän är man? Ibland känns de som att man är med i listan topp 10. Men sen känns de som att man är utdöd sen länge. Är det en själv det är fel på eller är det vissa vänner det är fel på??  Eller fel och fel...det var kanske fel ordval.


Sen är det ju de här me butiken. Ibland är det folk som snattar, ibland är det folk som kommer undan med snatteriet, ibland är det folk som blir påkomna med snatteriet men som fortsätter snatta iaf, sen finns de dom som beter sig som snattare men som egentligen är oskyldiga. Det finns många olika varianter av snattare. Tänk på det:/

Så de inte är så, att fel "snattare" blir dömd.


Nu har ni fått lite av mina sjuka funderingar:) Som inte har någon grund alls. Utan det är sånt jag funderar på.

Testa folk...och göra dom nyfikna på nått som egentligen inte finns.

Det är bara ett tidsfördriv egentligen:) De kanske finns fler som jag.

 
 
alltid din partner in crime ;)

alltid din partner in crime ;)

4 december 2007 15:17

tack gömman! måste försöka reda ut allt för mej själv först, sen kommer jag nog och försöker prata lite.. har sugigt på att höra av mej på sistone, har lite ångest över de.. men vi har ju som våra svackor ibland, haha. de är som så mycke som händer så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt :P men de löser sej, tids nog ;)
LOVE U iaf

http://maaarie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards