Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Zzzz

Av Hannah - 17 april 2009 23:01

Så trött är jag! Och såhär trött blev jag när jag såg dedär!! ZZZZZ! :D


Jo, måste få berätta om min heltsjuka dröm jag hade natten till idag!! Hahh.

(den var RIKTIGT HEMSK! Har inte varit RÄDD förr när jag vaknat sådär av en dröm)!


Jag är med Dexter (han, mördaren från Tv,serien).

Jag står och skurar...och brevi mig står de en "städerska".

Hon står och skurar bort en GIGANTISK blodpöl från golvet!

Jag sneglar ner i min hink och upptäcker att min skurmopp är full i blod...


Jag går fram till Dexter och frågar: Ska vi sätta domhär flirtkulorna(flörtkulorna??) på den där statyn??

Han svarar bara snabbt att han ska käka lunch!

Sen ser jag när han går förbi mig med ett MÄNNISKOFINGER UTSTICKANDES UR MUNNEN!! DE ÄR HANS LUNCH!! Han suger på de! UÄKKH! Han går in i ngt rum...


Går tillbaka till min "mopp" och min vän "städerskan".

Då kommer de en Tjej, hon var typ "vårdare" till en gammal tant.... Och tanten var RIKTIGT SJUK!! Alltså...jag menar riktigt rubbad mentalt!! RIKTIGT LÄSKIG!

Hon såg ut som en levande död!

Lång och smal...med ett råsa nattlinne och en lång blå morgonrock, grått lite längre hår, stripigt, grå/gul i ansiktet, iskalla ögon, gul/bruna tänder (en riktigt läskig fan...plockad ut en SKRÄCKIS)!!

"Vårdaren" kedjar fast den hemska tanten. Och går in i samma rum som Dexter gick in i.... Och precis så börjar tanten nynna till någon sorts vaggvisa....Och de börjar spela musik.... (som i en skräckfilm).

Städerskan öppnar dörren till rummet där vårdaren och Dexter är...Och frågar: HUR MÅNGA ÄR NI DÄR INNE EGENTLIGEN?!!

Då kommer vårdaren ut och säger: OJ! Nu Måste vi härifrån.... (tanten sitter och nynnar mer och mer, högre coh högre)...men hon sa de inte till oss...utan till tanten och sig själv typ:S

Hon kedjar lös tanten och börjar leda henne förbi oss....

Jag står som en fjäder och bara SITRRAR RAKT IN I ÖGONEN PÅ TANTEN NÄR HON SKA GÅ FÖRBI!! Och VARFÖR kan jag INTE förstå!

VAR JAG  TVUNGEN ATT GÖRA DE??!!!!!

Då PLÖTSLIGT!! Börjar hon nynna HÖGT, ler läskigt mot  mig och STIRRAR TILLBAKA!!!!


KÄRRINGFAN GÅR TILL ATTACK!!!!!

Och jag stirrar in i fanskapets ögon och grips av panik!!!

Men jag var för rädd och äcklad av fanskapet..så jag vågar inte ta i henne!! Alltspå typ slå hon eller nått! Då MÅSTE jag ju TA I HENNE!!

Så jag gör bar nått konstigt med munnen..... ni vet när små ungar låter som en bil.....bbbbbblllrr....med läpparna!

SÅ gör jag och tror att kärringfan ska bli rädd....ELLER VAD fan trodde jag egentligen??!!


Vaknar iaf av att jag gör dom ljuden på rikt! Rakt i nacken på min man!! Och De FLYGER DRÄGGEL!!! :D haha..... Och jag var LIVRÄDD!!! Vågade knappt somna om!!


Jätte skumt.... och riktigt läskigt...


Nu ska jag försöka sova....hehh...ensam...på jobbet.....Huuuh, var jag tvungen att berätta dedär nu??!!:S

 
 
Ingen bild

mamma

18 april 2009 11:35

Jaa, tänk vad knasigt man kan drömma... Det finns många som säger att de aldrig drömmer, men de kommer nog kanske inte ihåg bara??? Det är ju som filmer ;-) Man behöver inte hyra nån, bara gå o sova :-) Fast man önskar ju att man kunde beställa roliga drömmar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards