Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Vet inte

Av Hannah - 22 april 2010 09:05

Hur jag ska få fram vissa saker... ni vet när man vet nått som man inte får veta??!


Jag vet om en person som känner något för en person....

Och denna person går och mår jätte dåligt....

Och drömmer om en framtid osv...


Jag vet hur hemskt de kan vara...

Man får nästan panik....


Men jag måste vara hård och säga som de är nu... Du måste gå vidare! Du gör bara dig själv illa., de kommer aldrig bli som du vill.


Pjuhh..tycker de känns hemskt...men jag vet hur de är att ha SÅ mycket känslor för en person som egentligen är så långt borta från ens verklighet att få. De var iofs på skoltiden...men ack så in löööv jag var :)


Nåja....The love doctor has spoken!


Snart är de första Maj... vad tusan ska man göra då?? 

Nu MÅSTE ALLA hoppas på TOK fint väder!!!! Fan va deppigt om de blir grått o tråkigt :(


JOJUSST! K fyller ju år snart!!??!?! Och jag vet som vanligt aldrig vad man ska köpa åt han!! hmmm...ALLA tips jag kan få är oerhört uppskattade! Brukar fråga Tobbe va ja ska köpa..men han säger bara;- Inte vet Jaaaaa...

Sen ringer han precis efter ja köpt presenten och säger;- Men han har ju sagt att han behöver de och de eller de...

Haha! FÖRSENT!! ;))


Nu ringer syrran så ja ska surra lite med henne! Som vanligt har hon massor att säga ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards