Alla inlägg under april 2010

Av Hannah - 9 april 2010 12:42

Denna snö....eller ja....jag vet ju egentligen.... de tar ju bort de gamla... men ja som precis fått en helt snöfri asfalt o plattor på gården   


Opeln skruvas de i...får väl se om den börja fungera? Annars blir de ett mindre trevligt besök hos gubb fan      


Nu ska ja gå ut för att se vad jag kan hjälpa till med!


Va ska människorna göra i helgen? Ni kan ju kommentera anonymt om ni inte vill visa att ni faktiskt är här och nyfiknar er   


Haddäh   

Av Hannah - 7 april 2010 17:31

På mc semester till sommaren....

Italien kanske. Skulle det bli så....så kan jag tala om att vi uppfyller en barndomsdröm som jag haft sen....ja.... kommer inte ihåg hur gammal jag var! Men hemma hos Marie R var vi.. hennes mamma har mc kort. Och där såg jag en mc tidning som jag började bläddra i. Och alla dom vackra bilderna, WOW!...i den stunden beslöt jag mig för att någongång i mitt liv ska jag (ensam eller med sällskap) Mc,a till italien!!


Känns skumt att de nu kan bli av?!

Kändes som att de var igår jag såg tidningen....men nu....POFF! Är jag vuxen??


Annars var vi å köpte en bil igår *opel btw* :)

Men lite mindre kul var att den inte startade imorse :/ Men K tror att de har nått med nån "backventil" att göra...

Sen var de ju DH igår.....PLUS att ja köpte en tant Bridge påse!

K höll på att skratta ihjäl sig när jag ivrig som ett barn rabblade upp allt roligt som hände under gårdagen, vartefter ja utbrast heeelt utmattad, -ÅH vilken dag dehär blev!!??!! Allt roligt på en gång!

När jag tänker tillbaka hör jag hur de är typ Elsa 6 år som säger de! haha ;)


Åhh nu fick jag ett samtal från mitt gamla jobb! En av dom underbara brukarna ringde och ville höra hur jag hade det och även säga att h*n saknade mig så JÄVLA mycket! :'-)

Naaaw.....saknar verkligen gänget på näsbyn!!   


Nu ska ja å käka lite piller så min huvudvärk försvinner!!

Av Hannah - 5 april 2010 17:30

Aaah.....

Min karl är hetast i världen! (tycker iaf jag;)

Sen att han är min min min, gör ju saken 10 000 gånger bättre!


Tänk att få höra av den hetaste killen ni vet att han älskar dig! Och han skulle aldrig vilja ngt annat hellre än att vara med dig! Och att du gör hnm till den lyckligaste på denna planet!


Ahh!!



Livet är bra underbart ibland!


Av Hannah - 2 april 2010 09:40

  


Såatttteee! M.... de var allt. 

Av Hannah - 1 april 2010 19:23

.., ... .. ... ... ... ... .... .... ...... ..... .... ... ..... ... .... ..... ... ...!

... ... ..... ...... ... ..... .... .... .... ... .. ... ... ..... .........!

.. ..... ...... ..... ... ...... .., .. .... ... ... .

... ... ... .... ...... ....!

... ... .. .. ...... ...... ... ... ... ....


Glad påsk :P

Av Hannah - 1 april 2010 09:13

Jahaa....har vaknat ett flertal gånger under natten och tänkt vrida på mig...men de har varje gång känts som att jag skulle få ett sk "stage pull" i v sida av nacken/halsen.


Vaknar slutligen helt och hållet....försöker vända på mig...och inser att jag fått spärr! VA FAAAN??!!

Har satt i mig Pronaxen o alvedon....kanske hoppar in i en varm duch oxå..hoppas de går bort! De gör JÄTTE ont ju!! Har nog aldrig haft sånhär spärr!


Nåja.....


Annars äre ju 1 April...så idag ska jag inte tro på "ingenting" va folk säger!




Ovido - Quiz & Flashcards