Alla inlägg under december 2007

Av Hannah - 10 december 2007 10:40

Sluta gnälla

Av Hannah - 3 december 2007 22:17

DUUUUHH!!!! Va fan tror du??!!


Du....JA precis DU!! Du tänker säkert att: Menar hon mig?! Och JA jag menar DIG!! Du vet vad ja tänker på:) Haha...Skulle vara kul och veta hur många som känner sig träffade:)


Konstigt hur vissa saker kan bli. Eller hur?!?

Men man önskar ibland att man kunde höra va andra tänker. För då känns de ibland som att man känner på sig va dom tänker, men sen kan dom säga eller göra nått så de visar sig att man hade egentligen ingen aning. Skumt de där:)


Sen en till sak... Hur bra vän är man? Ibland känns de som att man är med i listan topp 10. Men sen känns de som att man är utdöd sen länge. Är det en själv det är fel på eller är det vissa vänner det är fel på??  Eller fel och fel...det var kanske fel ordval.


Sen är det ju de här me butiken. Ibland är det folk som snattar, ibland är det folk som kommer undan med snatteriet, ibland är det folk som blir påkomna med snatteriet men som fortsätter snatta iaf, sen finns de dom som beter sig som snattare men som egentligen är oskyldiga. Det finns många olika varianter av snattare. Tänk på det:/

Så de inte är så, att fel "snattare" blir dömd.


Nu har ni fått lite av mina sjuka funderingar:) Som inte har någon grund alls. Utan det är sånt jag funderar på.

Testa folk...och göra dom nyfikna på nått som egentligen inte finns.

Det är bara ett tidsfördriv egentligen:) De kanske finns fler som jag.

Av Hannah - 2 december 2007 19:40

Så är de... Allt känns uppochner ibland. Och de går inte alltid att svara på varför man känner som man gör. Men idag är de ingen bra dag.


Har varit på middag i helgen hos Reijo och Eva:) Det var riktigt trevligt!

Annars har det inte hänt så mycket. Bara tagit de lugnt.

Var ute med mina gull ungar idag:)

Kan bara inte sluta tänka på att det är bland de sista gångerna jag får ta med mig Tyson också:'( Usch... Vet inte hur ja ska klara den dagen?!?!


Får försöka att inte tänka på det just nu.



Häll på å glömma att ja bakat idag också:) Blev skit bra:P

Hej

Av Hannah - 1 december 2007 14:42

Tårarna slutar aldrig rinna känns de som. Usch va jobbigt de här är.

Min fina gubbe... Här sätter ja in en bild så alla kan se hur underbart fin han är....tillsammans med sin livs kärlek. Matte älskar dig min lilla prins<3

Ovido - Quiz & Flashcards