Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Hannah - 1 januari 2009 19:55

Med en kille som ja inte är kär i...nåja...han har ju en stor tv iaf!

De får duga...


I övrigt har min dag varit kanon:)

Inte gjort ett skit....eller jo....rensat avloppet i duschen....myysigt:O YACKH!!


Hur har eran dag varit??

HAr de nya året börjat bra??


Vinkivink, toddelidoo!

Av Hannah - 1 januari 2009 13:02

Jahapp..då var nyåret här då?!?...och vad ska de bli av de då?


En sak vet ja iaf... och de är de sista mycket intressanta jag fick höra "förra året":D


Nu är de ju såhär då alltså att teensen har ju då kommit fram till att jag är kär i Alle:)

Jo...

Jag är alltså kär i han.

Och att jag är tillsammans med Krille är bara en täckmantel för att ja egentligen vill vara med Alle!

Jag är INTE kär i Krille.

FAN....Dom har kommit på min hemlighet:(

Jag älskar ju Alle...han är ju den jag vill leva med:(((((

Jag kommer få vara olyckligt kär resten av mitt liv!!!!

UUUÄÄÄHH!


Nä men snälla, allvarligt talat!!

Dom är ju verkligen precis så tröga som jag alltid trott:)

Man lever inte med en kille i 6 år (24 januari blir de 7 år) och kämpar för de om man inte är KÄR!!! Och dessutom så är de väl lite mer än att vara kär! Man måste lixom ÄLSKA den personen väldigt mycket...annars blir de lite jobbigt..tror inte ni de??:S


Sen är de så oxå att jag ger alla en chans.

Men efter de jag fått höra så ska ni nog vara glad att vi inte var på samma ställe igår.


Sen att jag ser ut som jag gör, har dom kläderna jag har....det är jag.

Och jag säger inte att alla ska tycka om mig.

Men ge mig en chans innan man dömmer ut någon helt!

Och man ska inte gå omkring och säga saker om man inte vet att de verkligen stämmer. 


Dess utom så märktes de mer än tydligt vad du tycker om mig:)

Krille och jag fattade vinken lixom.

Men jag tycker som sagt inte att man ska vara otrevlig innan man fått en EGEN uppfattning.

Inte för att ja vill att ni ens ska få någon uppfattning om mig längre heller:)

Jag orkar inte sitta i sandlådan och leka längre..och jag tror inte på tomten heller....Jag ska lixom berätta er en hemlighet! "tomten finns inte"!!

Förstår att ni blir ledsna...men ja tyckte att de kanske är på tiden nu att någon vuxen talar om de för er ungar:)


Jag och Alle är kompisar. Och de har vi varit JÄVLIGT länge. Långt före din tid.

Shit va tråkigt för dig om du inte gillar de.

Men de skiter lixom jag fullständigt i...och de varkar Alle oxå göra om jag ska vara ärlig...och de är ja glad för.


Men ni skämmer ju bara ut er själva genom att hålla på såhär...de är lite pinsamt.


Sen den gången ja frågade efter Alles nr!

De var för att ja hade inte de på den nya telefonen jag hade för tillfället.....

Och jag frågade trevligt de två första gångerna.

Men är de någon som är otrevlig mot mig så kan ni ge er FN på att jag blir minst lika otrevligt tillbaka:)


Och sen lilla gumman...om jag hade varit kär i Alle så lovar jag att ja inte hade varit tillsammans med krille...och jag lovar oxå att då hade ja lixom styrt GANSKA mycket på alle om de var det jag var ute efter.


Men var nu lugn.

Han är din:) Du får ta honom...Ingen fara:)


Förstår alla barn vad jag nu skrivit??:)


Puss på er små sötnosar.



Ovido - Quiz & Flashcards