Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Hannah - 3 januari 2009 10:49

Jaha då var de lördag igen då..


Drömde om min Moster Tarja inatt...och stugan...jag vill DIIIIIIT:(

Skulle vara så mysigt...

Sen skulle jag vilja åka till Mormor och Morfar....hela atmosfären kring min släkt och familj är så gemytlig och trevlig....riktigt mysig...

Saknar alla idag..


Pratade med Therese igår:) Hon skulle komma någon dag till veckan...hon och Max:D Då får alma också en kompis att leka lite med!

Kanske vi fixar nå middag och bara myyser framför tv,n...


Igår var vi hos tobbe...

Pelade Guitar Hero:)

Även Krille spelade...och han var fan king på de juh:)

Drack någon öl och sen bar det av hem till sköna sängen:P


Sen måste jag ju bara få berätta....ursäkta min kanske lite stötande sanning....och många tänker nog att, vaffan?! VEM VILL VETA DE!! Men de finns vissa som vill de eftersom att min inte är som den ska...inte ALLS..

Men iaf, Jag fick mens IGÅR!!!:D Coolt. Hahh.

Skumt att bli glad över de... Ja vet..:S


Nåja...nu ska ja gå och pussa på min man som ligger i sängen och sover så gott:T


Tjao


Ovido - Quiz & Flashcards