Alla inlägg den 21 januari 2009

Vi

Av Hannah - 21 januari 2009 22:06

är SÅ trötta!!

Ligger utslagna båda två på soffan....

Frös som en galning när jag kom hem från siknäs...blev inte att sova där pga diverse orsaker:/

Men men...Alma kom snabbt och värmde mig:)

så nu ligger vi här:)

Alma den lilla grisen....SNARKAR! Hihi:T


Hon är bara för gooo!!

Av Hannah - 21 januari 2009 14:42

Om att det var svårt att läsa vad jag skrev när de var svart bakgrund med vit text...så nu har jag ändrat lite....ser förjävligt ut men ja tröck bara på en massa färger...orkar inte vara så seriös!!:D

Ligger hemma och funderar hur jag ska göra med allting ikväll..

Blir nog att sova i Siknäs inatt med Stina o Tindra...Evas ena katt är borta:( Så vi måste vara där och holla lite koll...om den kanske dyker upp.

Men jag har ju bara ett stort svart problem:)

Var ska ja pula in henne??:D


Tänkte fråga Jyrri Pyrri om han kanske kunde ta ut hon senare ikväll bara...hon klarar sig ju...Om jag går ut med henne på en lång prommis nu och ger henne mat och sådär.

SKÖNT att man har en hund som kan vara själv...och som njuter av det oxå.

Kan inte tänka mig hur de skulle varit om vi inte kunde lämna henne själv!! Huhh.... de skulle vara fruktansvärt tragiskt!!!

En hund ska kunna vara hemma själv utan några problem.

Den ska vara trygg i sig själv och trygg hemma...Då

blir allt så mycke lättare.

Känner att jag har lite ont i skallen....hm...inge kul.

Hade inget vettigt att säga nu heller så...hei hei!

Ovido - Quiz & Flashcards