Alla inlägg den 16 januari 2009

Nu

Av Hannah - 16 januari 2009 22:08

Blir de till å sova:)


Natti natti allihopa!

Av Hannah - 16 januari 2009 12:55

Vi kunde "klona singelpappan" eller nått i den stilen.....tänk vilken värld vi skulle leva i!


Wow.... I am so IMPONERAD:)



Av Hannah - 16 januari 2009 08:14

Yes... I am!!


Dygnet idag...jobbade kort pass igår oxå...

Rätt kul att vara tillbaka...

Men jag kan ju inte sticka under stolen med att nog hade de ju varit fan så mycket roligare om man fick en tjänst...:)


Nåja...har ju bättre chanser här än någonstans annars iaf.


Måste söka mina jobb som ja fick av tanten på arbets...Wilhelmina/vilhelmina?! Ume åsså Falun.

Trodde du ja...troll.


Skriver väl som alltid..


Hej jag har blivit hänvisad av arbets att söka detta jobb. Så nu har jag sökt.


Eller....om jag vill vara lite mer seriös...


Hej jag heter Hannah och bor i Töre tillsammans med min sambo och våran hund.

Har inga planer på att flytta från töre den närmsta tiden.

Planerar att skaffa barn under året 2009.


Hell jääääh...tror ni jag får tjänsten??:)


Misstolka inte mig nu...jag vill ju ha ett jobb...men jag tänker inte flytta ifrån mina vänner, familj och min karl bara sådär.

Jag kan gärna flytta om min karl kommer med...men då måste ju han oxå först få ett jobb...och vilja flytta dess utom.


Såååå... de löser sig! (som jag alltid säger).


Nu arbetaaaa!

Ovido - Quiz & Flashcards