Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Hannah - 7 januari 2009 22:36

Haha...ja de kan man verkligen säga!!


Låg hemma i soffan och helt plötsligt...börjar jag gråta!!?!??!???!!!!:D


Värsta tårarna och allt!


Och vet ni varför?!!


För att jag kom på hur mycket jag älskar min Krille:)

Inte för att de var något nytt...men de var så sjukt!


Så jag knopade ihop ett fint litet mess till min kära...och så när jag får världens gulligaste mess tillbaka börjar jag gråta ännu mer:D

Och prata för mig själv:O

Hahhaaaa! Underliga PMS alltså;)


Jag har en himla tur alltså:T


Sen innan jag glömmer!!

Såg en gammal film igår.... och den är bara FÖR BRA!!

Krille höll på att avlida:D



Beverly Hills Ninja!!

Kolla den! Ni får skratta pinket i brallan alltså:D


Bye

Av Hannah - 7 januari 2009 17:30

komma...Men krille skulle bara förbi Gve ikväll..inte nått imorrn:(

Annars tänkte ja ta och komma förbi..men kanske till veckan?.?


Såååå långt blev dehär inlägget då:D

Ovido - Quiz & Flashcards