Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Hannah - 1 juli 2009 22:15

Inte nog med allt annat jag varit med om idag...


Nu när jag skulle ta ut bajsfian för sista gången ikväll....tror ni inte att jag HALKAR i slänten ner mot vägen....och STRÄCKER mig i axeln???!!


Efter ca en kvart.....SNUBBLAR jag....och gör illa tån.


NU, går jag och lägger mig....väntar bara på att blomman från fönsterbrädan skall falla i golvet, och att splitter från krukan ska komma flygandes in i mitt skinn, så att jag dör... JA, RISKEN FINNS FAKTISKT!!!


Ikväll tänker jag då inte ens säga God Natt:-C

Av Hannah - 1 juli 2009 21:09

Dehär hände mig idag---->


Har legat på stranden idag...på min underbara lediga dag...

Där ligger jag först och skall dricka lite vatten....då kommer en tvärnit! Och surrar rakt över mina fingrar... Och SMARTA Hannah, river flaskan från munnen (fortfarande liggandes), och skriker med VIDÖPPEN MUN OCH NÄSA!! 

Vad händer??

Jo, såklart...

Vattnet forsar in i mina hålor som jag har i fejset...


Men sen, fick jag ihjäl jäveln....

OCH, jag misstänker att de var HÄR gud bestämde sig för att jävlas med mig RIKTIGT ordentligt!!! ( Den där gud är ingen snäll typ)...


Glad och utvilad beger jag mig hem...för att ta en lååång och efterlängtad dusch.


Kommer hem..

Öppnar dörren....


DÅ!!..........


POFF!!! Som ett slag rätt över näsan.....DE LUKTAR SKIIIIT! Och inte LITE!!!!!:-O


Ser på lilla A som ligger i hallen....

Hon ser mycket....skyldig ut....


Hon har bajsat ner sig.....


Smyger försiktigt in i lägenheten....försöker sniffa mig fram....till den plats hon lämnat.....BOMBEN!


Och efter en stunds sniffande....ser jag hög nr:1! Och den var STOR!

Sen...hög nr:2.....Å SEEEEN...HÖG NR:3!!! Och hög nr:1, låg rakt över alla sladdar till datorn och diverse elektriska apparater....

Och detta blev för mig alldeles för mycket!! 


ÄLGAR iväg till toan...nästan halkar på allt hundhår som hon släppt när hon i panik rusat runt i lägenheten för att hon INTE vill BAJSA ner sig!


Håller på att SPY! ODÖREN ÄR FRUKTANSVÄRD!!!


Ut igen.....måste ju få bort skiten!!


Där springer jag...fram och tillbaka....mellan toan och skiten....gör mitt bästa för att tänka på annat än just SKIT....men de är lite svårt....när man har en hög....SKIT, intrasslat i kablar!!! 


När jag väl skurat upp skiten, och plockat undan grejer hon rivit fram när hon farit som en tornado genom läggan i vild panik.....börjar jag dammsuga upp allt hår....


Kommer till toan.....och DÅ!!!


Slår jag ÖGAT i TOARULLS HÅLLAREN!!! Fråga mig inte hur detta gick till....men så var de...

Sen satt jag där i soffan...i skit lukt....men frusen MAJS på ÖGAT!


Samlar mig, och bestämmer mig för att gå och duscha..... väl i duschen river jag ner i princip allt som man kan riva ner i en dusch.... och när jag kliver ut......ÄR TOAN ÖVERSVÄMMAD!!!!!



Vad har vi lärt oss av detta??


DÖDA ALDRIG EN TVÄRNIT!!!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards