Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Hannah - 11 juli 2009 13:45

Av Hannah - 11 juli 2009 13:43

Av Hannah - 11 juli 2009 13:42

Av Hannah - 11 juli 2009 12:45

Usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch


Så var de med de.


Önskar att jag kunde fly härifrån idag...men såklart....precis idag har jag ingenstans att åka.


Får tack vackert höra på eländet.

Av Hannah - 11 juli 2009 09:22

Verkar bli en tråkig ledig dag...som alltid...Kommer hem....finner K på soffan....B A K I S...S O V A N D E S. Vi som skulle göra en grej idag..men de lär INTE bli av.

Blir trött när jag ser mig omkring...grejer överallt.

Ska gå på toa.....där är de spya...


ORKA! >:-C


Kanske man tar en fest:) Får se vad StinaPina säger...Hon kanske vill hänga?:)

Har ju typ festat.....två, tre gånger under HELA sommaren.

Inte för att man måste festa för att de är sommar.

Men de händer ju så mycket mer då.. Sen är de ju så trevligt att sitta ett gäng och dricka nått glas och kanske dra iväg någonstans och flumma.


Nå vi får väl se vad som händer...


Nu ska jag ta med mig hunden och fly härifrån en stund.



Ovido - Quiz & Flashcards