Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Hannah - 10 juli 2009 16:56

Jobbar dygnet idag...sen är de söndag dagspass...månda dygn, onsdag dygn, fredag dygn.......sen kommer ja inte ihåg...men jobbar varannan dag i hundra år känns de som:-O ;)


Lite ont i skallen nu...:-/


Här en dag under veckan hände de en grej... och jag kom fram till att jag, (dö inte nu min släkt och vänner som läser detta)...men jag skulle kunna döda en människa som vandrar på denna planet! UTAN att må dåligt över de sen!!!

Jag vet inte ens vad jag skulle göra om jag stötte på denne någon någonstans....jag skulle nog bli ALL GAR`N!!

Denne någon har sårat någon som jag håller kär...och verkligen gjort denne jag håller kär, mycket illa...så illa så man nästan inte tror de är sant.

De är som på film...


Någon gång kommer denne någon att få sitt straff.

Och jag hoppas att de blir plågsamt!

Den jag håller kär....plågas varje dag.


Oj oj....vad ände här?? :D Hannah blev ett monster igen.....;P


Och TRÅKIGT NOG!!!!! Så blev de ingen firma fest heller:-( De var himla tråkigt...hade sett fram emot att träffa gänget samlat..vi har ju så kul tillsammans. Men men....de får bli en annan gång:)



Nu ska jag gå och göra ngn nytta;) Slut på rasten...


Heippa

Ovido - Quiz & Flashcards