Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Hannah - 31 juli 2009 19:17

Jodå......usch...vet inte hur jag ska kunna släppa iväg henne:'( Kommer ju DÖÖÖ!!


För er som MISSAT de...så åker hon och Hildur till Turkiet imorrn.....blir borta en hel månad. SUCK. Men när hon kommer hem står jag redo med alkoholen i kylen...då blir det FEST!!! :D Kul!


Nu ska jag se vad hon handlat för gott till mig;)

Over and out.

Av Hannah - 31 juli 2009 14:37

Och...jag blir fan sur...hmmm...JO. Jag är sur nu... Kul de var då.


Ikväll??

Ingen aning...skulle vara kul dra t lule...men de lär ju inte bli av.


Fest imorrn.. Lars fyller ju...hälften av 100. Hahaaha!! Fatta hur mycket de lät! Hoho;)


Hej då. Ha de trevligt ikväll alla kalasare:)


De ringde precis.......FAAAAAN OXÅÅÅÅÅ!!!!!:'(

Ovido - Quiz & Flashcards