Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Hannah - 5 juli 2009 19:54

* Hoppa tre gånger...naken...med en pizza under brösten.

Jag har redan hoppat..

De har du INTE alls! Jag skulle hört om du hoppat!

* Runka i ondo så de bara skvätter (förlåt för språket!!!)

* EEENAAAR!

* Igelkottar är laktosintoleranta!

* Dom här jävla igelkottarna har satt sig i mitt huvud!!

* Vad är igelkott på engelska? Hatsch Hokk.....hasch.....?? Sen kom de!

* Fy fan va grejer.

* Bara en tandborste

* Jag är INTE full

* Nu lever livet

* De är stängt!

* Är de Pite som luktar?? Släpper man så luktar de... de är nog jag som luktar.

* Röd kåta kom

* Var är mina skoooor??

* KOLLA va BRILLOR!

* Köpslå med Polisen

* Vakten är rädd för mig.

* Inte diskret koll, pickning på axeln, fem sek senare

* Gratis porr MMS

* Står du på alla fyra om jag kommer in nu?

* Av 50 pers fick ingen upp dörren UTAN problem!



Ja du Stina....en del kul har vi ju haft:D hahah!!!


Oj oj...bara en liten sammanfattning av lite roliga minnen;) :D haha.


Synd som du säger S, att helgen gick så fort...

Men om vi inte smullit igår hade den ju kännts LITE längre iaf...>:-C


Nåja.....haha...

Av Hannah - 5 juli 2009 17:11

Nä...kan ingenting.... jobbigt att vara vaken. Jobbigt att sova....jag blir tokig...


Vet inte när jag ska orka berätta om helgen... men kul har de iaf varit!! Många skratt....:D


Av Hannah - 5 juli 2009 14:53

Bakis...och trött...


Nu ska jag sova.

Ovido - Quiz & Flashcards