Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Hannah - 27 juli 2009 09:06

Är min skinnjacka???!!!!?!?!?!?!?!!!!!!??!!!!!!

Jag börjar misstänka att någon stulat den av mig...


Men om så är fallet...


I will hunt you down and take it back...and I WILL kill you.

You can run but you can´t hide.


Bye...

Av Hannah - 27 juli 2009 08:36

Får jag ju träffa Elise:-D Wioooohh va kul!

Kunde ju fixa så jag blev ledig...tack vare Susanne:-) Kanon...


Funderar om ja skulle orka åka till stan och kolla efter en till grej till lill pigan...hon fyller ju ett år imorrn:-P Tänk va tiden går...


Nu ska jag försöka få kontakt med min mor....har inte träffat henne på länge känns de som:-o


Alma ligger och snarkar som vanligt....inte kan hon stiga upp ännu...nä vet ni vad....typ 11..då börjar hon vakna till liv;-) Fina damen...hehh


Tjipp

Ovido - Quiz & Flashcards