Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Hannah - 10 februari 2010 16:17

Nu har vi flyttat klart och "renoverat" klart... känns bra! Så skönt att slippa allt K A O S !!

Kunna laga mat i köket, ist för att värma matlådor som vi fått av våra snälla släktingar, i mickron som stått mitt på golvet i tvrummet!


Fredag blir det Ikea. Satt o kika  lite mått som kan behövas igår. De blir käänon dehär.


Tänk vilken bloggtorka jag fortfarande har!!! Även efter att ha tagit semester från den i....några månader! Bläääääh!


Men.......


Väärldens bästa grannar har vi!! Så himla snälla o fina! Bättre kunde man inte få! G L A D för det :)))


Alma har bytt till sommarpäls sen vi flyttat. Hon har ju alltid varit "intesomandra"... men nu har hon verkligen gjort en helomvändning! Ligger under kaminen när hon sover.....Nästan naken mitt i vintern! Ja.... va säger man?!


Annars så känns de SÅ bra att ha kommit bort från Töre!

Var dit en sväng i Lördags....

På natten skicka ja mess till K! -"KOM OCH HÄMTA MIG!!!!!!!!"

Så fort jag vaknade så ringer K o säger att han sitter i bilen på väg för att rädda mig :D (Vikken karl)!

Men festen på "NT" var grym som vanligt!

Men såhär vid närmare eftertanke så blev nog Håpe ganska tagen av dom alkoholhaltiga dryckerna:)))

Men fan vore ju annars! Hahh... blir så sällan nu för tiden. Så om de blev en hojt för mycket, må så vara! Men kul var det :)




Ajöss åk och köp möss!



Ovido - Quiz & Flashcards