Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Hannah - 25 februari 2010 21:21

       




Av Hannah - 25 februari 2010 17:08

Ja..herregud...måtte jag nu få ett jobb! Eller få och få!

Men jag hoppas att ansökningarna jag skickat in idag ger resultat.


Annars har jag pysslat på lite här hemma.

Erik har varit förbi och druckit lite kaffe.


Imorgon kommer Fellans små liv hit :) Dom ska få bo med mina små liv inne på toan medans hon ska iväg på en liten resa neråt sverige :)


Annars har jag inte så mycket att skriva just nu...


ÅH, skulle inte tinat kycklingen tidigare idag...känner inte för att laga mat...är inte ens hungrig... Skit.




Av Hannah - 25 februari 2010 12:28

Näe! Vet ni. De är bara -9 grader ute!

Så nu ska jag ta o klä på mig o knalla ut med jycken på en härlig promenad!


Synd bara att de blev lite bakvänt alltihop.. bastade imorse....men...vem säger att man inte kan basta två gånger   


Men iaf...när jag skulle hoppa in i duschen innan bastun... TOMT! Inget vatten! Fick PANIK! Hur fan ska jag lösa dehär?! Sprang som en galning runt i hela huset o testade alla kranar...och alla fungerade utom den i duschen i bastun?!

Nåja...vred på kranen gärnet...och varmvatten såklar...Tänkte att de kommer väl igång sen.

Nåja...bastade, duschade i den andra duschen för första gången, fixade o donade..la mig på sängen för att kika lite tv.. då de börjar DÅNA!! O jäklar va de kom vatten! Pjuhh!! Hade inte större lust att krypa ner under grunden o försöka hitta felet?!?!??! Hjälp vad läskigt   


Kanske ja skulle kunna få BAKAT idag då ist?!??!?! Åååh...känner inte alls för de... men man måste väl kanske... suck!!! Kan ingen komma hit o baka åt mig ist?!

Ovido - Quiz & Flashcards