Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Hannah - 23 februari 2010 15:13

Tack Hilda!!!!

Så var de nog! Men rätt nära var de ju   . Haha!


K hade ringt för rätt länge sen! Men ja mitt "smartto" hade glömt telefonen inne på dass!! Tänk att ja omedvetet alltid bär med mig luren och lägger ifrån mig den på de mest konstiga ställena   (inte för att dass är ett så jätte konstigt ställe...eller??).


Ja, men han var iaf jätte orolig när jag inte svarade! Hihh! Stackarn! Han hade tillochmed skickat värsta messet t mig OCH ringt till Mona för att höra om jag var på sjukan med henne eller om hon pratat med mig   


Nånå...ja var ju i säkert förvar...hemmi går´n!


Funderar på att baka lite... inte för att ja känner mig så manad.. men vi har så mycke ägg som skulle behöva användas upp innan dom får ben och springer iväg!


Näe nu ska ja kolla upp vad man kan tänkas baka....OM, jag orkar vill säga!


Kommer säkert ramla in här etthundrafemtioelvatusen gånger till innan dagen är slut!






Av Hannah - 23 februari 2010 08:10

Ja...de heter ju inte änka eftersom att karln fortfarande är vid liv..så vad är det de heter då? När han bara åkt bort för en stund? I don´t remember  


Sitter vid datorn och går igenom morgonrutinerna..


Vattnet kom igång igår...tror ja skrev de i senaste inlägget?! Men ja tror min kära mamma missade de   




Hörs sen. Orkar inte mer nu!



Sandra: Tacks å mycket :)



Ovido - Quiz & Flashcards