Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Hannah - 22 februari 2010 16:52

Äntligen har vi vatten i kåken igen!!

Björnen fungerade inte riktigt så bra som tänkt.. men efter en stund med pickadollen kom de ljuvliga vattnet ur kranen!


Har noll motivation till att laga mat... Och jag har INGEN ANING om va ja ska laga?!!?! Tips någon?!


Önskar att ja var lika hittepåig som Per!

Älskar "Vad blir det för mat", (om de är för den fantastiska maten eller om de är för han som person, vet jag inte riktigt). Nu tänker säkert någon, om det är HAN som person, som är syftet till varför jag ser programmet?! Absolut, mycket möjligt!

Där är de inget jävla fjanteri med EN potatisskiva och en fjärdedels biff på tallriken! Utan de är REJÄL MAT!! Inget schangtilt tjaffs!


Kolla på´n, kolla på´n!!


Han är ju het på ett riktigt manligt vis!!     


    


Inga egna bilder såklart... önskar att de vore de.. men tyvärr...   






Av Hannah - 22 februari 2010 14:02

Piffat lite.


Varit på sjukan och hälsat på.

Fint.

Rätt bra form....eller hur ska man säga   


Bussen gick som vanligt med min tur, IGENOM   


Annars... har jag inte så mycke att säga för tillfället.

Av Hannah - 22 februari 2010 09:40

Bilen ska på bes

Köpa nytt batteri t bilen innan bes

Läkarbesök

Inget vatten


Ojoj... suck...


Fått ringa kommunen... så dom skulle skicka hit nå killar som skulle kika på de!

Och såklart, bara för att man inte har vatten så blir man ju toanödig så in i!!!! Vaffan??!!


Nåja...


Fick ringa  igen o säga att ja skulle på bes..

Så då kommer dom inte först efter tolv.. Riktigt trevlig karl ja fick prata med måste jag säga!



Ska väl kanske göra mig i ordning lite innan man ska iväg...


   

Ovido - Quiz & Flashcards