Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Hannah - 18 februari 2010 17:41

kom hem tidigt idag!!


Har haft soffmys o hängt upp lite prylar på väggen.. kunde inte riktigt bestämma var vi skulle hänga upp de fina nyckelskåpet.... så jag sa att vi får suga på den karamellen ett tag. Varpå ja fick ett tjut till svar: "NÄJJ VI MÅSTE SUGA PÅ DEN NUUU"!   


Fick en trevlig suprice när ja gick till brevlådan idag!! Moster Tuula hade skickat ett fint kort    Tack så mycket!!


Brorsan kom oxå hit på em idag.. Och med sig hade han ett STORT brev.. där de stod: Till Hannah från mormor!


Öppnade brevet.... trodde jag skulle skratta ihjäl mig (nu insåg jag varför brevet var så STORT;) !

Då har min underbara mormor skickat med en BH!! Hahahahahahahhaah!! Grejen är den, att när jag var liten så satt jag alltid i mormors knä och pillade på hennes BH,ar! Jag tyckte ju att den lilla grejen i mitten var så himla fiiin! Ni vet, rosetterna eller blomman eller va de nu var förnåge där i mitten! Och då lovade hon mig att jag skulle få hennes BH,ar när jag blev stor! Och min mormor håller de hon lovar    Hahh... nu är de bara vänta på att pattarna växer några 100 storlekar till... sen så har ja en fiin BH att ta på mig!


Nåja... nu ska jag se om inte grabbarna kommer med sängen snart....

Kanske man måste testa den ?   .. (hahahaha! Pffhhht..näe, ville bara få in en mening så jag kunde lägga in denna roliga bild)! Haha!





Hmm

Av Hannah - 18 februari 2010 09:11

Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dag?


Får se om sängen kommer idag?!  Då kan jag ju alltid bära upp alla kartonger o fixa i gästrummet lite.


Hmmm.. oväntat? Näe tyvärr inte 



Tjao 

Ovido - Quiz & Flashcards