Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Hannah - 24 februari 2010 22:15

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? K
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Åt frulle

3. Vad gjorde du för 30 min sen? Glodde tv

4. Vad hände dig 1992? Hmmm...

6. Tre ord varför du sist spydde? Näe minns inte
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Mjölk
9. Vad fick du senast i present? En god middag på alla hjärtans dag
10. Vilken färg är din dörr? Äcklig brun
11. Var förvarar du dina pengar? På banken
12. Hur var vädret igår? Brrrh..behöver jag säga mer?!
13. Vart kramades du sist? I sängen..wöhööö :D
14. Vad ser du fram emot? Framtiden
15. Vad är 15? Haha... ja de beror väl på vad man är van vid?! Mohahaha! SKOJA BARA! De är ett tal?!
16. Vilken skostorlek har du? 36 ibalnd 37
17. Vill du klippa dig? Toppa
18. Är du över 25? Nope

19. Pratar du mycket? Njää...ibland..de beror på

20. Kollar du på O.C.? Näe
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nähhäe
22. Känner du någon som heter Steve? Näe inte de heller..tråkigt :/
23. Hittar du på egna ord? Jopp de gör jag!
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Njääe..egentligen inte..men ja.. jag kan faktiskt vara de ibland...inte alltid bra.
26. Vad har du för mobil? En "Erik". Om man nu kan kalla de för mobil?!

27. Vem ringde dig sist? Stina
28. Biter du på naglarna? Humm...näe?

29. Har du lockigt hår? Näe.. men lite fall är de väl i de...
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Vet inte.. men nått till våren blir de nog iaf... får väl se vem som spelar någerst :)

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen i mitt liv

32. Hur många gånger har du svurit idag? Kan inte komma på att jag svurit alls
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "Ja hallå"
34. Har du sett filmen Donnie Darko? Näj
35. Ska du jobba imorgon? Näe  

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Jycken!
37. Vad borde du göra nu? Duscha o sova
38. Har du något smeknamn? Ja...Håpe är väl de ja hör mest..sen har ju min kära kusse nått smeknamn..eller flera? Minns inte... men ett var iaf Hanska!
39. Sover du mycket? Näe konstigt nog...för lite snarare
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 månader? Åh va jobbig fråga.. ingen aning.

41. Vad ska du göra på lördag? Leva

42. När var du ute sist? Vad var de? Ute, rökte.
43. Har du gråtit idag? Nope

44. Är du en glad person? Brukar vara de... men nu var de ju denna svacka.. men de är bättre :)))

45. Har du roligt nu? Hahh..näe inte direkt

46. Vad äter du helst? Lax lax lax lax lax lax lax

47. Vem var du med sist? K
48. Tycker du om någon just nu? Många! Men på ett sånt vis?! Kristoffer såklart :)

Av Hannah - 24 februari 2010 22:02

Jepp...Jätte konstigt.. men jag har kommit fram till att jag kännt mig så ett längre tag! Vet inte varför?! Men de har jag gjort iaf.


Men eftersom att jag nu kommit på det.. och kunnat sätta ord på mina tankar som far runt runt runt, borde de ju gå åt rätt håll nu   

Annars mår jag ju jätte bra och är glad å så.. Men jag har mina svackor. Vet inte exakt vad som utlöser dom. Men dom kommer lite då och då. Men man har ju börjat kunna tackla dom lite bättre med tiden. Men man får väl vara lite knepig ibland     


Sååå... Nu ska jag ta o   sen sängen!



Av Hannah - 24 februari 2010 17:27

Har sett världens turr turr film. Försökte krypa in i tv,n...men den var för liten  

Sol

Av Hannah - 24 februari 2010 14:56

Ja fint väder...sol....men kallt... eller kallt o kallt.. nu är de ju bara -20 eller nått. Så de är ju rena rama malaysia!


Men i morse.... var de värre! -30 ute o 15 inne!!! Elda o elda men de hjälpte inte. Men huset är ju så stort så de tar ju halva dan innan man har nån värme på nedervåningen. Nåja.. nu är de iaf varmt o skönt!


Hämtat in ved har ja oxå gjort.

Varit på Big heden och köpt mig lite mjölk...


Nähh! NU gör hon de igen! HUNDEN!! Hon är jätte konstig! Mitt i allt har hon börjat gå upp på övervåningen o sova?!?!?!?!?!  De är lite svårt att förklara varför just de är konstigt.. men om man känner henne o har sett hur hon är i dehär huset så är de mycket konstigt    Och de ser roligt ut när hon går upp, fast ännu roligare när hon kommer ner   


Nu ska ja se om ja kan göra nått vettigt...


Eller så inte!


Vill att K kommer hem. NU!    

Ovido - Quiz & Flashcards