Alla inlägg under januari 2009

Av Hannah - 16 januari 2009 08:14

Yes... I am!!


Dygnet idag...jobbade kort pass igår oxå...

Rätt kul att vara tillbaka...

Men jag kan ju inte sticka under stolen med att nog hade de ju varit fan så mycket roligare om man fick en tjänst...:)


Nåja...har ju bättre chanser här än någonstans annars iaf.


Måste söka mina jobb som ja fick av tanten på arbets...Wilhelmina/vilhelmina?! Ume åsså Falun.

Trodde du ja...troll.


Skriver väl som alltid..


Hej jag har blivit hänvisad av arbets att söka detta jobb. Så nu har jag sökt.


Eller....om jag vill vara lite mer seriös...


Hej jag heter Hannah och bor i Töre tillsammans med min sambo och våran hund.

Har inga planer på att flytta från töre den närmsta tiden.

Planerar att skaffa barn under året 2009.


Hell jääääh...tror ni jag får tjänsten??:)


Misstolka inte mig nu...jag vill ju ha ett jobb...men jag tänker inte flytta ifrån mina vänner, familj och min karl bara sådär.

Jag kan gärna flytta om min karl kommer med...men då måste ju han oxå först få ett jobb...och vilja flytta dess utom.


Såååå... de löser sig! (som jag alltid säger).


Nu arbetaaaa!

Av Hannah - 14 januari 2009 18:28

Jepp...


jag, alma, lotta, luna, catrin, didrik och balto var ute på en prommis idag...skönt:)



Nu ligger vi på soffan och bara döööör (som mamma skulle sagt) :D


Har lixom inget bloggar sug:S


Men jag skriver lite för dig skull mammo:) <3


Av Hannah - 14 januari 2009 12:43

Jahapp....ett bakslag igen...


Dom har nått fel på "systemet"!!


Så jag får inte svar först om en månad.....FAAAAN!


De är ju sjukt hur de funkar allt...


Och jag undrar en sak.....vad är dehär med existensminimum??

Har inte alla vuxna rätt till det??


Aaarrggghhhhggrrrmmorrr...

Av Hannah - 14 januari 2009 10:13

Jepp dit var jag igår:)


Började skaka så fort jag satte min fot innanför dörren!

Sjukt hur de påverkar mig alltså.

Blir bara så förbannad!


Tant jäveln tycker att jag ska flytta till wilhelmina.


Och så kläcker hon ur sig att de finns ju något så fiffigt som att man får två betalda resor hem varje månad!!

WOW alltså!


Jag får ett utbrott....


Frågar kärringjäveln om hon skulle må bra av att träffa sin familj och sina nära två gånger i månaden??

Om hon skulle kunna jobba och ge 100% och må bra av att veta att man bara får träffa dom två gånger i månaden??

Jag sa oxå att om jag jobbar så vill jag kunna ge allt.

Men jag vet att jag inte skulle palla att leva i ett distansförhållande....har provat, och vi såg ju hur de gick!


Ja, ja..jag vet....men jag är sån!


Nåja sen visar de sig att de förfaller...för jag har inte fyllt 25. Så jag skulle alltså inte fått resorna hem iaf.


Jag blir så UTBRÄND på dessa arbetsförmedlare!!!


Och dess utom tycker jag att de skulle kunna byta namn.... från arbetsförmedlare till....typ.....ja...kom på nått bra...


Nu ska ja kika upp till mamma en sväng tror ja..


Heippa.

Av Hannah - 13 januari 2009 10:16

Ptjaa...inte vet jag om de var något fint de jag drömde...:)


Om vi säger såhär: Stina, gissa vem jag drömt om IGEN??!!:D Haha.


De blir bara värre och värre....


De var de jävligaste jag varit med om X-D

Av Hannah - 12 januari 2009 22:41

kollar på ett program om prostituerade....herregud va fruktansvärt det är!!

Stackars tjejer...


Men snart har vi väl prostituerade vid varje knut i sverige med...

Det är ju ta mig jävulen omöjligt att få jobb.


Man blir bara lovad en massa. Dom varkar inte fatta att man lixom blir överlycklig och verkligen tror att de ska hända.

Men man blir bara så jävla besviken när man tvingar sig själv att inse att de inte blev något denna gång heller.


Vad ska man ta sig till...allt känns hopplöst just nu.


Arbets imorrn....känner ju mig själv...så jag kommer få bita mig i tungan tills den blöder:)



De är väl bara bita ihop och hoppas på att de sker under.

Som många skulle sagt. (prova själv först....de är inte så lätt att se ljuset i tunneln)!



Jag säger inte att jag vill vara rik...bara att jag kan betala mina räkningar varje månad. Och de är inte många.


Nu ska jag lägga huvudet på kudden...hoppas att jag drömmer något fint:)

Så jag vaknar på bra humör...


Natti allihop:)

Av Hannah - 11 januari 2009 19:39

Fel fel fel fel feeel surran;)


This is the shit....bossarnas boss, gangstrarnas gangstrar, krogarnas krog.....Sopranos....IS the Shit:T


Slänger väl in några bilder på dom oxå:)

Av Hannah - 11 januari 2009 12:21

Älskar mitt hem...finns inget ställe där jag känner mig mer tryg än i hemmets lugna vrå;)


This is my crib:T


Lägger in några bilder...

Och även på min älskade indian vi hängt upp på väggen:D

Ovido - Quiz & Flashcards