Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

DRÖMMAR KAN FÅ EN TILL VAD SOM HELST!!

Av Hannah - 9 juli 2009 18:54

Ja...inatt har jag ju haft den konstigaste drömmen!! OCH DEN VAR SÅÅÅÅ VERKLIG!!!


Jag och K ligger i en säng...myser..

Och i samma säng ligger en annan tjej....

När jag och K ska till att....ja ni vet:D

Då vänder han bort huvudet och börjar pussa på den andra tjejen!! Och sen lägger han sig över henne!!!! (inte som att han vill vara tre...utan BARA MED HENNE)...


Jag sliter tag i min man för att försvara mitt revir!

Fräser viskandes åt honom: "VAD FAN TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED??"

Han ser på  mig.....och ser less ut. 

Börjar iaf pussa på mig....

Sen märker jag hur han sträcker ut handen mot den andra tjejen...


DÅ KICKAR JAG BORT HONOM FRÅN MIG.....och VRÅLAR: "VAF FAN GÖÖÖÖR DU??? ÄR DU INTE KLOK????!!"


Då säger tjejen: " Fattar du inte att han inte vill vara med dig?? Han är SPY less på dig! Han vill ju vara med mig!! LÅT HAN VARA DE DÅ!!!


Och vad händer....HANNAH BLIR ALL JÄVLART GAR`N!!!

Flyger på tjejen!

Och börjar slå henne med näven i fejset!!

Slår, slår och slår!! Förblindad av ilska!! K försöker gå emellan....och HJÄLPA DEN ANDRA TJEJEN!!!


Jag tänker i drömmen-----> " fan att H*RAN inte låg på ngt hårt så de verkligt svarar när jag slår"!!!!!!!!!!!!!!


Vaknar av ett ryck...

Ligger på mage....trycker upp min överkropp med armarna... Vänder huvudet och blänger på K som ligger brevi och sover....

Jag är så ARG!!! (har inte fattat att de bara var en dröm). 

Höjer näven mot honom och ska ge han en fet smäll....men precis då!!! "vaknar jag"....och kommer på att de faktiskt var en hemsk dröm!!


Och VILKEN TUR DE VAR!! TÄNK, stackars K skulle fått en smäll för ingenting!!

Men HOI HUR ARG JAG VAR! Kunde nästan inte sluta var arg..... USCH!


....HOPPAS ATT JAG DRÖMMER NGT TREVLIGT INATT!!!....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards