Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Var tvungen!

Av Hannah - 24 februari 2010 22:15

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? K
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Åt frulle

3. Vad gjorde du för 30 min sen? Glodde tv

4. Vad hände dig 1992? Hmmm...

6. Tre ord varför du sist spydde? Näe minns inte
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Mjölk
9. Vad fick du senast i present? En god middag på alla hjärtans dag
10. Vilken färg är din dörr? Äcklig brun
11. Var förvarar du dina pengar? På banken
12. Hur var vädret igår? Brrrh..behöver jag säga mer?!
13. Vart kramades du sist? I sängen..wöhööö :D
14. Vad ser du fram emot? Framtiden
15. Vad är 15? Haha... ja de beror väl på vad man är van vid?! Mohahaha! SKOJA BARA! De är ett tal?!
16. Vilken skostorlek har du? 36 ibalnd 37
17. Vill du klippa dig? Toppa
18. Är du över 25? Nope

19. Pratar du mycket? Njää...ibland..de beror på

20. Kollar du på O.C.? Näe
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nähhäe
22. Känner du någon som heter Steve? Näe inte de heller..tråkigt :/
23. Hittar du på egna ord? Jopp de gör jag!
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Njääe..egentligen inte..men ja.. jag kan faktiskt vara de ibland...inte alltid bra.
26. Vad har du för mobil? En "Erik". Om man nu kan kalla de för mobil?!

27. Vem ringde dig sist? Stina
28. Biter du på naglarna? Humm...näe?

29. Har du lockigt hår? Näe.. men lite fall är de väl i de...
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Vet inte.. men nått till våren blir de nog iaf... får väl se vem som spelar någerst :)

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen i mitt liv

32. Hur många gånger har du svurit idag? Kan inte komma på att jag svurit alls
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "Ja hallå"
34. Har du sett filmen Donnie Darko? Näj
35. Ska du jobba imorgon? Näe  

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Jycken!
37. Vad borde du göra nu? Duscha o sova
38. Har du något smeknamn? Ja...Håpe är väl de ja hör mest..sen har ju min kära kusse nått smeknamn..eller flera? Minns inte... men ett var iaf Hanska!
39. Sover du mycket? Näe konstigt nog...för lite snarare
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 månader? Åh va jobbig fråga.. ingen aning.

41. Vad ska du göra på lördag? Leva

42. När var du ute sist? Vad var de? Ute, rökte.
43. Har du gråtit idag? Nope

44. Är du en glad person? Brukar vara de... men nu var de ju denna svacka.. men de är bättre :)))

45. Har du roligt nu? Hahh..näe inte direkt

46. Vad äter du helst? Lax lax lax lax lax lax lax

47. Vem var du med sist? K
48. Tycker du om någon just nu? Många! Men på ett sånt vis?! Kristoffer såklart :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 27 maj 2011 10:53

Jepp.. de blir det idag.. Möter upp Madde  därnågonstans :) Roligt att åka o kolla stan lite ;)   Annars så händer det inte så mycket.. Frank har haft tredagarsfeber... eller jag antar att de är den han haft för idag efter att vi duschat så hade ...

Av Hannah - 12 maj 2011 20:43

Sitter i hultan.... njuter av lite semester ;P  Skönt att komma bort hemifrån lite.  Men lite sund att träningen faller åt sidan lite då.....fan.. ajja... sitter ju inte bara stilla här heller :) Promenerat varje dag förutom idag... låååånga walk...

Av Hannah - 7 mars 2011 14:47

Mysfarbrorn är ju över en månad nu    De går så himla fort!      Han växer så det knakar. Ammar inte mer.. eftersom efter dubbel mjölkstockning så sinade mjölken avsevärt..kämpade med pumpen..men han blev inte nöjd.. Började blanda i ersättning. ...

Av Hannah - 20 februari 2011 10:44

Jag och Frank tar oss en liten tripp till byn i veckan. Pappa jobbar ju så hemma is vi nog inte sitta hela veckan :P Han hinner inte mer än sluta så ringer dom efter honom. De är bra! Tänk om man hade sån tur ;)   Näe, duschen o fixa sig lite.....

Av Hannah - 16 februari 2011 11:47

Jaaaa... glömde ju två roliga detaljer från förlossningen!   Första....   Min svägerska Petra skulle ju hjälpa mig att vaxa benen innan förlossningen! Och på morgonen när värkarna satt igång skrev jag ett meddelande till henne, där det stod a...

Ovido - Quiz & Flashcards