Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Hannah - 3 februari 2009 16:04

Haha...jag är ju bara helt otrolig:D

Nu har jag bokat om tvättstugan....IGEN! Haha...tredje gången...och även tredje gången jag sjukter upp bakningen:)


De ska bli spännande å se när jag får fingrarna ur..och bara GÖR DE! :D Hihh.


Idag har jag faktiskt inte ens gjort nått speciellt:)

Varit ute med Alma länge...och de var riktigt skönt...

Alma spårade rådjur så hon var helt slut...hon sprang låånga raider in i skogen...satte mig ner och väntade på henne för att se om hon alls kommer ihåg mig?:)

Då ser jag henne komma ut genom skogen....helt färdig...:) Hon är så söt lill gumman!


Ska kolla var jag har hävi sladden t telefonen så kanske jag kan sätta in nån bild:)


Blir nog Lule ikväll.....nu ska jag ta och värma mig lite middag....inte ens de ids ja laga idag....nåja..de finns ju rester;)


Hei hei.

Av Hannah - 3 februari 2009 10:32

Att singelpappan skulle bli så.....bara skriva så himla kloka ord, hitta meningen med livet och fångadagen shit...


Nä tack...man stör sig bara på de nu.....var bättre förr:D


Nu blir de en lååång prommis och sen och käka frulle....om jag nu är hungrig när jag kommer tillbax...de brukar ja inte vara:/


Nånå...färdig jyrat hära!!


Hejråpp.

Ovido - Quiz & Flashcards