Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Hannah - 8 februari 2009 21:18

Så nu är jag själv igen.

Av Hannah - 8 februari 2009 15:49

Så himla trött alltså!!

Fy.


Kanske man skulle gå och ta sig en såndär låååång dusch?!?...skulle kanske sitta fint:)


Ååhhh, idag kommer min älskling hem:) Som jag har längtat efter honom....men jag får ju inte behålla honom så länge...han kommer hem...går och sover direkt...imorrn upp och jobba....så egentligen får inte jag umgås med honom först på Torsdag:(


Men nästa helg har han lovat att han ska tillägna mig;)

Mysa ska vi göra...


Jag som inte tänkte dricka nu på ett bra tag...men redan nästa helg är de ju fest. Reijo fyller ju 40....han blir gubbe;) Och de vill vi inte missa;P

Fast de går ju även att fira någon nykter;)


Nä....nu ska jag glida in i duschen...hoppas bara att de finns nå varmvatten idag:/

Av Hannah - 8 februari 2009 09:17

De var ju allt annat än lugna bananer igår:D haha...


Så mycke fult som hände!!

Och vet ni!!!


"Jultomtenjesusmatrix" var DÄR!!!! Hahahahahahahahaaahaaahaaaha!!

Men denna gång bjöd jag inte upp tilll dans:D


Fick ett hemligt brev av nå Norge folk:)


Nu måste jag försöka sova lite till...för skrivandet går JÄTTE dåligt..... är nog fortfarande full;)


Nåja....kul hade jag.

Stina var nog lite trött tror ja;)


Nå....slut för nu;)

Ovido - Quiz & Flashcards