Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Hannah - 5 februari 2009 17:44

Känner mig sååå fräsch!!


Tog en låååång dusch nyss...guuh så skönt! Ungefär såhär såg jag ut:)


Brukade sjunga i duschen när jag var liten...men nu måste ja låta folk slippa mina evighetslånga sånger...de var precis de dom var! DOM TOG ALDRIG SLUT:D 


Måste få rekomendera en lotion...den luktar ljuuuuvligt!!! Känner mig som en godis där ja sitter i soffan och doftar:D

De är de beeessta!!


Nu ska ja ta mig nått i kistan...


Heippa!!

Av Hannah - 5 februari 2009 15:22

Inte de bästa brödet...


Tycker inte att de smakar ett bajs...lite små sur över detta...jag som skulle vara nyttig och baka ett gott bröd...men nej..nu går ja och vilar ist.


Men först...städa köket....ser ut som en bomb har landat precis i vårt kök..uffh.

Av Hannah - 5 februari 2009 11:07

Såhär kände jag mig i morse kl 08.00 när ja vakna...

Men de var bara rycka upp sig och gå ut med vovven på den dagliga lång prommisen:)

Och KALLT VAR DE:(


När ja kom hem körde ja lite hemma träning------>

Sen blev de att sätta sig ner och läsa mina dagliga bloggar:)

Fick även ett bra middagstips när jag gled runt och läste lite...Av Anni. Kättfässoppa:P

De är bara SÅ GOTT!


Tvättade ju igår också:) Tänk att jag fick fingrarna ur och gjorde de tillslut:D

Såklart räckte inte tiden till all tvätt men de mesta iaf...bokade en ny stugtid på en gång och satte en påminnelse på telefonen, *då kan jag ju bara inte missa de*.


Så idag tänkte jag sätta igång o baka brödet som jag tjatat om..och skjutit upp i evigheter:/


Då är de väl bäst att lyfta på ändan och sätta igång med baket:)










Ovido - Quiz & Flashcards