Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Hannah - 4 februari 2009 18:52

FATTAR INGENTING!!

JAG SLITER SNART MITT HÅÅÅÅR!!!

FÖRSÖKER MED ALLT ATT DE SKA FUNKA!!!!
JAG ÄR SÅ ARG!!!!

Hur ska jag få över mina bilder från telefonen----->datorn?

Ska de vara så jävla svårt???


Har provat med allt.... satt i skivan och installerat de som skulle installeras för att de sen sku funka??!! Men tror ni att de gör de???!!!!


Jag känner mig som mattadoren i Ferdinand på Jul afton!!

JAG FÅR TUUUUUSSSKKAAA!!!


Men hörrni..


Kunde detta komma mer lägligt...fick precis ett mess av Krille där de stod: Jag älskar dig:-*:-*


:) Hihi....Hoho....han har sina sidor;)


Men nä.....känner mig fortfarande sur över att jag inte fattar!!


MORRR!!

Av Hannah - 4 februari 2009 13:03

Tror ni inte att jag höll på att glömma tvättstugan!

Först har jag skjutit upp den tre gånger...och efter morgonprommisen och lite pappersarbete höll jag på att glömma den!!


Tror nog att jag förtränger de undermedvetet!! Har så himla mycke tvätt...bläää!


Spurtade ut i tvättstugan o slog igång en maskin....och nu ska de bli effektiv tvättning!! Snabbt ska de gå.


Nu ska ja nog ta en bit av min sockerfria Anthon Berg;P

Kan inte hålla mig nå mer nu....


Heippa



Ovido - Quiz & Flashcards