Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Hannah - 12 februari 2009 19:16

Ingen kommer fatta nått av detta inlägg. Men de var inte de som var meningen heller... Var bara tvungen att skriva. 


Var de så svårt att ta upp telefonen och ringa mig och dubbelkolla. Så de inte blev missförstånd.


Men detta är inte mitt fel.

Så är de bara.


Allt blev ju kaos.


Snart kommer Krille hem. (önskar att jag vore lite som honom ibland).

Då ska vi glida in i bastun...och jag ska ta en bastu öl...guud va gott.


Nu ska jag försöka pressa bort detta dåliga samvete jag fått...


Blir nog inge mer skrivande här denna dag iaf...

Och imorrn blir det sent skulle jag tro.

Vi ska fixa upp bussen som min käresta hämtade förra helgen:) KUL ska de bli:D


HEJ DÅÅ 





Av Hannah - 12 februari 2009 17:13

Haha säger då bara de!....fick nyss ett samtal från syrran:D


Syrran- Ehhm...du....va har du för mailadress??!

Jag- Hmm...vadå då?? (vi brukar inte maila)

Syrran- HAHAHAAH...ja men....jaghållerpåattanmäladigientävling...(säger hon snabbt och nästan så de inte skulle märkas):D

Jag- Jahaa..Hahahaha...får man fråga vad de är för en

tävling?? hahaha..

Syrran- Ja med de är en tävling som Gry Forsell har....hon brukar fylla ett plan med tjejer åsså åker dom utomlands och shoppar, festar och lever livet:D

Jag- Hahahh...okej...de var ju snällt av dig!! Men varför då??:D

Syrran- Ja men så du någon gång tar dig iväg till utomlands... Så du får en liten spark i röven! (hon låter nästan drömmande)

Jag- Hahahaaa..jahaa okej...du kan ju lixom inte fara själv så då anmäler du mig ist då:D De var ju snällt:D

Syrran- HAHAHAHAHAHAA!! Ja typX-D Mohahahahahaa!


Snacka om äkta syskonkärlek:D

Hon är allt bra hon syrran:D




Av Hannah - 12 februari 2009 16:49

Nädå syrran:) De var inget!!:)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards