Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Hannah - 11 februari 2009 22:10

De var ju inte riktigt meningen! Hahahahahahaahahaaah! FAN VA FULT!!! :D Nåja....


Orka bry sigX-D Haha.

De är väl bara göra de bästa av situationen:D Hohohoooh:)


Nu ska jag gå å piss å ligg!


Hej.

Av Hannah - 11 februari 2009 17:35

Denna piss dag blev rätt bra mot slutet iaf:D


Nu har jag fått brev från A-kassan...

Och där stod de att kassan beslutat att jag får ersättning!!:D


Såhär glad och LÄTTAD har jag inte kännt mig på LÄNGE!!

Aldrig någonsin faktiskt..Ja, när jag var liten och så då..när man inte hade några bekymmer;)


Fick jätte ont i magen nyss....Men de var väl för lättnad denna gång:D


Hahaaaaah!! I am so HAPPY!!

Av Hannah - 11 februari 2009 13:33

Jepp...ingen underbar dag som igår.


Allt bara strular.


Nu ska jag lägg mig ner och dra något gammalt över mig.


Hoppas att när jag vaknar så är allt som bortblåst ur skallen på mig.


Kollah...såhär sur är jag.

Av Hannah - 11 februari 2009 09:32

USCH va kallt de är ute:/
Vill inte gå ut....hemskt...

Varför kunde de inte få vara lika fint som de var igår??!! :( Trisst...


Ovido - Quiz & Flashcards